Premis ICAPE

JORNADA PREMIS ICAPE JEA

Ajornat

JORNADA PREMIS ICAPE JEP D'ABRIL DE 2020

Al següent vídeo trobareu l'acta del jurat dels Premis Jep que va tenir lloc el divendres 17 de febrer de 2020, on s'acorden els guardons dels projectes empresarials presentats. Enhorabona a tots els participants!!

Què son els Premis ICAPE?

Els Premis ICAPE són uns guardons que reconeixen els projectes empresarials que creen els estudiants de Formació Professional Bàsica, Grau Mitjà i Grau Superior inscrits als programes JEA I JEP d’ICAPE per tal de difondre i promoure l'economia social entre l'alumnat dels centres educatius.

Objectius

Visualitzar i conèixer els beneficis i avantatges de les empreses d'economia social.

Connectar l'aprenentatge educatiu amb l'entorn real mitjançant la creació de l'empresa.

Millorar les competències de lideratge, comunicació i motivació.

Impulsar la capacitat de fer feina en equip a través del treball cooperatiu.

Convocatòria

S'han publicat les bases de la convocatòria dels Premis ICAPE per al curs 2019-2020. Per poder participar als Premis els centres han d'estar inscrits als programes ICAPE de Joves emprenedors Associats (JEA) i Joves Emprenedors Professionals (JEP). El termini de sol·licitud per participar finalitza dia 17 de desembre de 2019.

Podeu trobar tota la informació als següents enllaços:

Bases de la convocatòria

Formulari de sol·licitud