El projecte d’arts gràfiques amb tintes ecològiques de l’IES Josep Maria Llompart guanya els Premis ICAPE JEA

Una cooperativa que promou la sostenibilitat a través d’una empresa d’arts gràfiques que utilitza tintes ecològiques i biodegradables ha estat el projecte empresarial que ha guanyat els Premis ICAPE de formació professional bàsica. El projecte, amb el nom «InkGraph», és el fruit de la feina del curs d’un grup d’alumnes de l’IES Josep Maria Llompart. El segon premi ha estat per al projecte «Sin Género» de l’IES Manacor, una botiga de roba per a qualsevol gènere.

En total, s’han seleccionat sis projectes empresarials dels dotze que s’han treballat durant tot el curs en el programa Joves Emprenedors Associats (JEA) d’ICAPE. A través d’uns vídeos en els quals l’alumnat explicava les cooperatives, el jurat ha seleccionat els guanyadors. També ha donat accèssits als projectes «Petits Somnis 365» del CIDE i «Full Equip» de l’IES Berenguer d’Anoia.

Els Premis JEA d’ICAPE són uns guardons que reconeixen els projectes empresarials que creen els estudiants de formació professional bàsica que participen a ICAPE, un projecte d’impuls a l’emprenedoria que té com a objectiu entrenar les capacitats emprenedores dels estudiants de primària, secundària i formació professional, així com introduir-los en el concepte de responsabilitat social. ICAPE està impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica i la Conselleria d’Educació i Formació Professional, i que coordina l’Institut d’Innovació Empresarial (IDI).

Els Premis ICAPE de JEA tenen la finalitat de promoure i difondre la creació d’empreses i el foment del disseny entre els estudiants de formació professional, així com impulsar la realització d’activitats de foment del cooperativisme. Els guardons estan dotats amb 1.200 € per al projecte guanyador, 700 € per al segon i 300 € per als accèssits. Els centres que han participat en els Premis ICAPE JEA han estat CIDE, IES Ses Estacions, IES Berenguer d’Anoia, IES Manacor, i IES Josep Maria Llompart.

Aquí podeu veure el vídeo dels participants i de l'anunci dels premiats.

Pàgina carregada en 0.0271 segons. IDI versió 3.2.0-dev